.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پهلو گرفتن ۸ کشتی حامل گندم در بندر امیرآباد
مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از پهلو گرفتن ۸ کشتی بار گندم در بندر امیرآباد خبر داد.

به گزارش شمال نیوز، وفایی نژاد از پهلو گرفتن ۸ کشتی بار گندم از ابتدای امسال تاکنون  در بندر امیر آباد خبر داد و گفت: گندم‌های وارداتی بلافاصله نمونه برداری شده و پس از طی فرایند ازمایشگاهی و تایید سلامت ترخیص می‌شوند.

او می‌گوید: تامین گندم با توجه به حجم تحریم‌های ظالمانه، کاهش تولید و مشکلات خشکسالی و نیز مشکلات منطقه‌ای از دغدغه‌های جدی است که خوشبختانه بالغ بر ۱۰۰ هزار تن گندم در مراکز ذخیره سازی موجود است.

به گفته وفایی نژاد مازندران تنها استانی است که ۲۲ انبار دارد و علاوه بر تزریق آرد به نانوایی‌ها روز ۳۵ هرار کیسه آرد توزیع می‌کنیم و نیز نزدیک به ۱۸۰ هزار تن گندم در سیلو‌های بخش خصوصی ذخیره شده و قابلیت نگهداری غلات مطابق استاندارد است.

او می‌گوید:گندم مازندران با داشتن گلوتن ۳۸ و پروتیین بالای ۱۵ بسیار مطلوب و یکنواخت است، در حال حاضر ۳۱ هزار تن آرد در کارخانجات مازندران تولید می‌شود و مازندران با توسعه زیرساخت‌ها می‌تواند پتانسیل بیشتری داشته باشد و باید سایت غلات شمال کشور شود.

وفایی نژاد میزان گندم مصرفی مازندران را ۴۷۰ هزار تن اعلام کرد و گفت:کل تولید گندم استان حدود ۷۰ هزار تن است و به ناچار از ۱۵ استان، ۴۰۰ هزار تن دیگر را تامین می‌کنیم.

او می‌گوید:کسری گندم نداریم و مهمترین چالش ما در حوزه صنفی است که تشکل‌ها و سازمان‌های صنفی باید در مسیر قانون حرکت کنند.

از ۴۷۰۰ واحد نانوایی در استان ۲ هزار واحد تسهیلات نوسازی و بهسازی دریافت کرده اند و ۲۵ میلیارد تومان هزینه بهسازی زیر ساخت‌ها شده است و انبار فریدونکنار با ۱۵ میلیارد تومان اعتبار بهسازی شده است.

در ایام نوروز سازمان غله بر ۲۲ شهرستان استان مازندران در قالب ۷ تیم دربخش‌های کسر وزن چانه‌ها، ساعات کاری و شیفت‌ها و سهمیه‌های مجاز در تمامی روز‌ها نظارت کامل داشته است.

 

 

 

 

 


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.248 seconds.